Usługi serwisowe dla firm
bezpieczeństwo Twojego biznesuOpieka informatyczna
stabilne i sprawdzone rozwiązaniaOutsourcing w naszym wykonaniu
zapewnia Państwu bieżące utrzymanie sprzętu komputerowego, wyposażenia sieciowego i oprogramowania w jak najlepszej kondycji. Oznacza to przeniesienie na nas wszystkich zagadnień zawiązanych z informatyką wewnątrz firmy.
Nasza obsługa informatyczna
polega na podjęciu wszelkich możliwych działań w celu wyeliminowania problemów związanych z zasobami informatycznymi i sprzętowymi zleceniodawcy. W większości firm nie ma potrzeby zatrudniania na stałe informatyka lub administratora sieci.
Zakres naszych usług
Usuwanie awarii
- komputerów, serwerów
- sprzętu mobilnego
- monitorów, drukarek
- innych urządzeń zleceniodawcy
Serwis programowy
- systemy operacyjne i oprogramowanie
- zapewnienie nowych wersji i aktualizacji
Przeglądy sprzętu
- opieka gwarancyjna i pogwarancyjna
- modernizacje, dostawy, doradztwo, konserwacje
Sieci i serwery
- doradztwo sprzętowe
- obsługa i administracja, budowa i rozbudowa
- modernizacje, zabezpieczenia
Optymalizacja działania firmy
ciągłość pracy, planowanie wydatków, bezpieczeństwoWarianty obsługi serwisu
Stała opieka serwisowa
Umowy serwisowe pozwalające zachować ciągłość pracy, skuteczną i szybką reakcję na zgłoszenia, bezpieczeństwo danych i kompetentne doradztwo w sektorze IT.
Abonamenty terminowe
Wszystkie nasze działania są ukierunkowane na osiągnięcie celów zleconych przez klientów. Wypracowaliśmy procedury, które umożliwiają nam sprawną realizację zadań, a także gwarantują doskonały kontakt z klientem.
Pomoc doraźna
Helpdesk jest pierwszą linią pomocy i wsparcia codziennej pracy użytkowników systemu informatycznego oraz opieki nad sprzętem komputerowym i urządzeniami peryferyjnymi.
Adres: ul. Mickiewicza 5
86-300 Grudziądz
Dział handlowy: 56-46-100-33
Serwis: 56-46-100-32 / 513-194-020
Dział handlowy: biuro@skkomp.pl
Dział serwisu: serwis@skkomp.pl
Godziny pracy: 09:00 - 17:00 pn-pt