Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!
Dział handlowy 56-46-100-33 | Serwis 56-46-100-32 lub 513-194-020 biuro@skkomp.pl

Pomoc zdalna

Proste czynności w czterech krokach

Pobieramy program

Program w wersji uruchamianej, nie potrzeba niczego instalować. Dla wygody możemy program zostawić na pulpicie.

w

Przekazujemy ID i hasło

Po uruchomieniu programu podajemy telefonicznie naszemu działowi serwisowemu ID i hasło (zawsze jest generowane losowo nowe)

Połączenie z komputerem

Po podaniu ID i hasła połączymy się z Państwa komputerem w celu zdiagnozowania i usunięcia problemu

Diagnostyka i naprawa

Mogą Państwo śledzić na bieżąco postępy prac, jednakże nie zaleca się w tym czasie użytkowania myszy i klawiatury.

Zalety pracy zdalnej

  • Oszczędność czasu 100%
  • Wstępna ocena problemu 70%
  • Bezpieczeństwo danych i prywatności 100%
  • Pomoc w każdym miejscu z połączeniem internetowym 80%