Dział handlowy 56-46-100-33 | Serwis 56-46-100-32 lub 513-194-020 biuro@skkomp.pl

Pomoc zdalna

Proste czynności w czterech krokach
 

Pobieramy program

Program w wersji uruchamianej, nie potrzeba niczego instalować. Dla wygody możemy program zostawić na pulpicie.
w

Przekazujemy ID

Po uruchomieniu programu podajemy telefonicznie naszemu działowi serwisowemu numer komputera ID o nazwie  „Twoje urządzenie”.

Połączenie z komputerem

Po podaniu ID zostanie wyświetlona informacja o akceptację połączenia z Państwa komputerem w celu zdiagnozowania i usunięcia problemu.

Diagnostyka i naprawa

Mogą Państwo śledzić na bieżąco postępy prac, jednakże nie zaleca się w tym czasie użytkowania myszy i klawiatury.

Zalety pracy zdalnej

  • Oszczędność czasu 100% 100%
  • Wstępna ocena problemu 70% 70%
  • Bezpieczeństwo danych i prywatności 100% 100%
  • Pomoc w każdym miejscu z połączeniem internetowym 80% 80%

You cannot copy content of this page